Jumaat, 30 Ogos 2013

Bila besar nanti .

Hehe , kali nih dua entry sekali gus , saling berkaitan juga . Huh ! kalau di tengok entry dbwh , zay story ttg nyanyian dn pelajaran , kan ? hah ? belum baca ? baca dulu -.- baru paham . hahaha :D *Berlagaknya aku, padahal tiada yang mau baca pun* kuang kuang kuang !

hmm , sakit kaki ku - tau kah aku lari dr bilik , melompat sana melompat sini cari charger lappy ku sj nih , haha ,jatuh lagi , lpstu telanggar 'meja misteri' yang tidak ternampak waktu aku belari td , haha . Akhirnya sampai ke destinasi dan sambung blogging ~ iyaa , susah ni lappy kalau tiada batery  nanti kalau mati nih lappy susah mau psg wifi lagi . Macam kamu juga kan ? Tidak ? bhaa aku sj lah . heee

oihh , salah sudah , keluar tajuk sudah pula -.- hee , sory sory ! Okay ! ke tajuk utama --- Bila besar nanti ! Kamu mau jadi apa ? Doktor ? Peguam ? Cikgu ? Angkatcawan a.k.a Angkasawan ? or wht ?
haa ~ Ini paling aku suka , mau bgtau . Aku kalau besar nanti aku mau jadi **** jenjengjeng ~ PENYANYI + CIKGU + PELAKON + POLIS = aku TAKTAU -.-' seriuss , aku taktau mana satu mau jadi ?

 Kalau penyanyi , yahh . aku kena bnyk practice , kena bnyk bubling and so evr , dan paling penting sekali TAK BOLEH MALU ! YAKIN ! JAGA SUARA ! dan BANYAK LAGI ! hahha , susah kan ? tapi bestt :) tiada sesiapa bole tau , apa kita rasa , waktu menyanyi didepan orang ramai berjumlah 10000 juta , Kan ? cuma org yang sudah buat sj lh yg tau . Ha ! aku mau ! *Angkat tangan * Kalau boleh leboh dr 10000juta ? hee . InsyaAllah , Amin , Allah tentukan . :) Tapi aku kena masuk Unitar International University . oredy sdia kan timetable utk study , dan utk nynyian . best kan ? Nanti aku p situu . Coming soon ~ haha

Kalau Cikgu , aku kena past semua subjek SPM , dan berjaya masuk Maktab Perguruan . betul kan ? betul ka ? hahah , sembarang sj .
apapon kena PANDAI , SABAR , BERTANGGUNGJAWAB. okay ! aku boleh . aku cuba . aku tau aku boleh , haha . * apa aku merepek nih*
Then , kalau Jadi Pelakon , mesti lah pandai Draamaa dan berjaya menipu org ! bukan pulak menipu . bwk org dlm perwatakan dlm sesuatu draam kita tu , haa , ada story sini , kami sekelas ada sertai pertandingan DST a.k.a Digital Story Talent , aku berlakon ! M a l u dan banyak cabaran nya , Apakah aku boleh jadi pelakon bila besar nanti ? ouh -.- poning juga kan ? susa susa

Kalau Polis pulak , HAHAHAHAHA ini lah yang akan kluar d julut kawan kawan ku , doran tau mcm mna fizikal ku , PENDEK . yah PENDEK , haha, boleh kh jadi polis ? boleh bh kn ? haha . Kalau tdk pun sampingan sj , kalau hari hari biasa , aku jadi seperti di ats lah Penyanyi , Cikgu , Pelakon . tapi kalau ada masalah kah , ada apa apa yg memerlukan polis tambahan , yah ! AKU MAU ! AKU MAU ! aku mau menyumbang jasa , biar badan ku yg kecik ini dihrgai dan tdk dpandang sebelah mata , kan ? Hhaha , merepek merepek .


DONE ! smua tu persoalan d kotak Minda ku sampai sekarang , Kamu wahai readers ? mcm mana pulak ? Ok sj , baah bestnya kamu , tapi mybe kalau aku dewasa nanti aku boleh fikir lebih matang , ha.. boleh lah aku pilih . kan ? InysaAllah ., Ok thts all ! Thnkyouu sudi baca :)   ♡ANAK BASHIRUDIN♡

Tiada ulasan:

Catat Ulasan