Jumaat, 23 Ogos 2013

Kawan Or Sahabat ?

Assalamualaikum Readers , hari nih zay nak luah somethng bkenan Kawan and sahabat nih . Sebenarnya dah lama dah mau story tapi tu lah apa org kata kurang maklumat lagi .haha . ok , zay ada kawan . Banyakkk sangat , sbb zay jenis yg popetpopepeopet jadi zay senang cari kawan senang cari musuh . HAHAHA :D zay tak suka org yg Diammmm meluluh . tapi mybe mmg ada org macam tuh kan . mana boleh tak suka -.-' hehe . Ok berbalik ke tajuk utama . Hahah . Zay dari darjah 1 sampai 5 zay ada kawan sorg nih nama dia NURING NABY , dia baik , sama pendek , pandai nyanyi . Hahaa * itu yang penting tuh * Waktu darjah 6 dia pndah sekolah sbb tu lah 5 tahun sj kawan sama dia . Tapi sekrang satu sekolah lah tapi nda satu kls, dia kls ke3 . Waktu tahun 6 pula aku kawan dgn SYAZAWANI ZAINAL tapi skrg lebih glamourr dgn nama JOJOT . haha . dia jenis yg panas baran , xxxxx , tututut , yyyyyy . hahahhaha , tapi dia baik orangnya sbnrnya tapi itu lahh ada juga org yang jenis bgtu kurang baik sikit . Sikiitt je . haha :D And then waktu form 1-3 zay lebih rapat dgn AZREENA BIDIN , woahhh ! dia kawan yang sangaaaat awesonme :3 sebabb kami satu kepala , dia macam perangai ku macam gaya ku tapi dia lebih cantik lah . heheh . yang penting aku suka kawan dgn dia , dia selalu selalu happy kan aku , kalau aku sedih confirm dia pun sedih . tapi sekarang kami nda rapat suda , sbb dia kelas1 , aku kelas 2 . kami terpisah sbb result PMR , alaaa . nda best lahkalau begini kann ?, tapi still lah rehat sama sama , tegur menegur . Tapi ada beza sikit situ KAMI TIDAK SERAPAT DULU . sedihh kan ? :'( Alhamdulillah dia bukan jenis yang sombong tapi mybe sbb dia mau berubah kah mau jadi lebih baik kah , sbb kami nih TERUK waktu dulu dulu . Tapi tu lah mybe dia mau berubah and mybe dia sudah MATANG dia tau apa yg buruk apa yang baik. kan ? OK lah tuu . Aku nih ! Tua sudah tapi fikiran macam budak budak , entah lah aku rasa aku belumsdeia mau berdepan dgn DUNIA DEWASA setakat nih DUNIA REMAJA jak laa . HAHA . bodoh kan ? haaa ada lagi satu nih kawan nama dia PINGPING , malas lah mau story pasal dia , sbb nanti dia baca juga nih . mati aku -.,- ahahha , apapon dia seorang kawan yang baik juga pemimpin dlm kelas dan sgt garang . haha ! macam harimauu siangg . ahaha . Jadi aku kan jenis popoetpopoet , apalagi DIA marah lahh . Hahha . tapi sometimes aku nda suka dia , sometimes aku suka dia . Ok kan peranga ku ? ohyaa , untuk kamu paham aku jenis DIRECT TO THE POINT kata bajau nya . HAHA . ok lahh psl pingping tuh nanti lebam nih mukak ku d tumbuknya . haha kawan ku lagi satu nih namanya NURSYAFIEKA , dia kawan ku baru baru jak ni kami rapat , dia baik juga lahh , tapi macam kami tdk sekapala , haha ! dia kan baik aku jahat -.- naa macam coklat dgn matahari ., hahaha . ^^ peribahasa baharu -.- oihh . panjanggnyaaaaa aku luah kan . sampai juling bha org membaca , APAPON MORAL OF THE STORY ' PILIH LAH KAWAN MU YANG TIDAK SEPERANGAI MU SEBAB ITU LEBIH BAIK DARI MEMILIH KAWAN YANG SEKEPALA DENGANMU ' semua tu kamu boleh buktikan sendiri juga tkpyh aku mau buktikan . KAN ?? haha :D Ok , penat sudah aku taip taip nih . mau rehat duluu :) apapon di bwh nih ada gambar kami kawan kawan , aku juga paling comel *PERASAN hahah . bha bha . Kbyee ! ♡ANAK BASHIRUDIN♡

2 ulasan:

  1. garang macam singa? accepted. ahahahah

    BalasPadam
  2. Hahaha , yeah joh . * Ketahuan * itu lah jku

    BalasPadam