Jumaat, 30 Ogos 2013

Lembah Danum ? Kota kinabalu ? -.-'

Salam Readers , apa khbr kamurang?
 oih , baru dapat bukak nih blog . hehe , cuti dua hari padahal kosong bha blog nih msti selalu update baru nda boring kan ?, hmm . Nampak tajuk d atas tu ? Dua dua nama tempat kan ? cuba teka apa entry kali nih ? cakap kosong ? ehh salah lh  -.-'
 
Itu benda melibatkan pendidikan dan karier saya :) sehh ~ haaha
bukann apa , aku skrg poning sampai mata naik kepala -.- susah mau buat keputusan , mau ke lembah danum kah, mau ke Kk? Tanggal 14 september aku mesti ke kk , sudah beli tkt flght lg , tanggal 14 pun aku meti ke lembah danum utk khdmat msyrkt tu , Apaa bha nih ?? hrp2 ping2 dapat pujuk cg,Halijah supaya boleh gnti tanggal 7september , Amin . Pening bhaa aku -.- kalau lah ada org yg pham kan ? tiada sesiapa/apa kh yg phm?  bestnya tuh , ehh ada bha Allah , Astagfirullahalazim kenapa aku bole lupa , Dia kan yg rancang smua nih , mesti nih ada hikmahnya nih . Amin , berserah sja laa :)

Kesian juga aku nih rupany , meminta simpati org sj -.- haha , nda bha . Aku cuma mau dorang tau yang 'aku bukan nya pentingkan nynyian ku sj , plajaran ku pun bha  ' Aku tdk mau dorang anggap ygaku nih pentingkan  nyanyian ku  drpd pljrn ku , Mybe dorang nda sedar , aku cuba yg terbaik supaya aku boleh jadi mcm dorang . Tapi mybe dorang nda nmpak tu smua . Nda paa , aku paham . Aku tau dorang ambk berat psl aku , bg nsht dgn aku , aku tau . Tapi , apa bha aku mau terangkan ni , S U S A H juga utk dorang pahaam , terpaksa laa aku smbunyikn dgn Ketawa atau senyuman ku , hehe :) biarr laah dorang nda phm , tapi kalau dorang paham pun hrp2 dorang tau apa yang aku buat nih , kan . Hew ~ Ringan sikit nih jantung ku , lepas luah . Hahahhahahha *Ketawa kita sikit*


Opss aku lupa pulak , ada nih kawan TENGAH BACA NIH ENTRY !
Hahahha,  *Ketahuan* Biarlahh . kepada kawan yang saya maksud kan , harap anda anggap luahan di atas itu hanya LUAHAN SEMATA MATA , yah ? Janji ?jangan pendam pendam ,  jangan tanya d kelas tau -.- heeh


bhaaaa , okay lahh , Habis utk kali nih ! ♡ANAK BASHIRUDIN♡






Tiada ulasan:

Catat Ulasan