Isnin, 2 September 2013

Aku Memang Aku .

Assalamualaikum Readers ,

 Tajuk pun macam serius ' AKU TETAP AKU ' yah , kalau kamu d tegur dgn cara yg salah , apa kamu buat ? Sabar ? Ignore ? Lawan ? Whaaaat ?

Okayy  teruskan kalau kamu jenis begitu kalau begitu , aku tdk suka berubah sikap sbb utk dpt kan kawan . Aku ok sj kalau nda da kawan , kamu boleh ? boleh kann , sebab kalau kita mati pun kita seorang sj pundalam tanah tuh , berdindingkan tanah , berlantaikan tanah , beratapkan tanah . KAN ? gelik ? ehh kita dari tanah juga  . Kan ? -.-

 hmm , aku rasa aku nih OVER sgt pulak , macam tadi , bila dorang d tanya . Terlalu banyak membantah , melawan dan menegur ? Woww , sakit hati ku dgr -.- sedangkan rupanya aku punya perangai tuh . Yang dorang Gambarkan laah . Okay ! Agree .

Tapi . . ok apa jalan penyelesaiannya ?
Aku nda tau . Bha bha , kbyeee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan