Isnin, 2 September 2013

Gembiranya Akuuu !

Holaa , dua entry macam biasa . hee , sudah baca kh tajuk atas tu ? Tau apa mksudnyaa ? alaa , Aku gembira nih ! Sebab tadi kami bincang dgn cg Halijah ttg Lembah Danum tuh , oihh kami adakan pada 7 september ! Yehh , nda serentak dgn aku Recording suara nanti , Happynyaaa . KAN aku dah kata smua nih ada hikmahnyaa . Tapi yg sedihnya tuhh Cg kata kami nda jadi p Lembah Danum , d sekolah sj buat khdmat msykrt tuhh , bhaa aku OK sj :) Lembah Danum tuh nnti aku pegi juga dgn family , Heheh , Tapi C PINGPING trus trollface bhaa d buat nya p aku lepas d bgtau , hahah . Lucu weh :*

Rupanyaa kawan kawan sekelas ku nih support aku juga , :) hee , dorang sokong bha tanggal 7 nih d buat , thnkyouu kawan2 . Aku syg kamu :* rupa dorang sj jahat rupanya dorang Baik , Alhamdulillah . Thnkyou ALLAH .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan